Reklamace

Jak postupovat při reklamaci: 

Vážený zákazníku, 

rádi bychom Vám nabídli několik praktických rad, pro vhodné a bezproblémové zasílání reklamovaného zboží. Viz. níže naleznete jednoduchý a stručný návod, jak postupovat při uplatnění reklamace. Pokud dodržíte uvedené pokyny, Vaše reklamace bude zaslána zpět k Vám řádně opravená a navíc podstatně dříve, než v 30- denní lhůtě, kterou ukládá zákon. 

Vhodné balení – originální karton 

Pečlivě zabalte Vaši reklamaci do originálního, případně do náhradního ( odolného ) kartonu. Vnitřní výplně můžete nahradit vrstvou balícího nebo novinového papíru, molitanem apod. Nezapomeňte odstranit náplně – vodu u domácích vodáren, benzín u motorových pil apod. Stroj odesílejte v poloze, ve které byl umístěn v originálním obalu, ( vhodné je označit nálepkou se šipkou). 

Přiložte potřebné doklady :

  • Originál záručního listu 
  • Včetně vyplněných informací – název zboží, datum prodeje a razítko prodejce. 
  • Prodejní doklad 
  • originál dokladu si ponechte kvůli případné možné ztrátě 
  • Reklamační list
  • Včetně reklamované vady, kterou přesně pojmenujte.
  • Dále uvedení Vašeho jména, adresy, telefonního spojení, případně dalších kontaktních informací. 

Nejvýhodnější způsob 

  • V místě prodeje/koupě zboží 

Předáním Vaší reklamace prodejci Vaše starost o další průběh vyřízení končí. Prodejce ve spolupráci s naším servisním střediskem vyřídí odvoz zboží, opravu a včasné vrácení zpět k prodejci. Dále Vás vyrozumí o vyzvednutí vyřízené reklamace. 

  • Odesláním Vaší reklamace na adresu servisního střediska 

Adresa pro zaslání reklamace:

Steen QOS s.r.o.
Vojkovice 58
362 73 Vojkovice
 

Zákaznické oddělení:

telefon: +420 737 475 898
e-mail: odbyt@sharks-cz.cz

 

Výhodou tohoto způsobu je rychlejší vyřízení Vaší reklamace. Reklamace od Vás odchází přímo na servisní středisko ( nehrozí zdržení u prodejce ). Však zákazník si hradí odeslání reklamace na servisní středisko sám. 

  • Osobním dovozem zákazníka do místa servisního střediska 

Dle Vaší telefonické domluvy s servisním technikem, je možné si domluvit termín opravy případně odbornou konzultaci a reklamaci osobně zavézt do místa servisního střediska. 

Věříme, že služby společnosti Steen QOS s.r.o. Vám budou maximálně vyhovovat. Neváhejte nás kontaktovat při jakémkoliv problému, rádi napomůžeme k Vaší spokojenosti. 

Váš team Steen QOS s.r.o. 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení