Reklamace
Jak postupovat při reklamaci:
Vážený zákazníku,
rádi bychom Vám nabídli několik praktických rad, pro vhodné a bezproblémové zasílání reklamovaného zboží. Viz. níže naleznete jednoduchý a stručný návod, jak postupovat při uplatnění reklamace. Pokud dodržíte uvedené pokyny, Vaše reklamace bude zaslána zpět k Vám řádně opravená a navíc podstatně dříve, než v 30- denní lhůtě, kterou ukládá zákon.
Vhodné balení – originální karton
Pečlivě zabalte Vaši reklamaci do originálního, případně do náhradního ( odolného ) kartonu. Vnitřní výplně můžete nahradit vrstvou balícího nebo novinového papíru, molitanem apod. Nezapomeňte odstranit náplně – vodu u domácích vodáren, benzín u motorových pil apod. Stroj odesílejte v poloze, ve které byl umístěn v originálním obalu, ( vhodné je označit nálepkou se šipkou).
Přiložte potřebné doklady :
- Originál záručního listu
- Včetně vyplněných informací – název zboží, datum prodeje a razítko prodejce.
- Prodejní doklad
- originál dokladu si ponechte kvůli případné možné ztrátě
- Reklamační list
- Včetně reklamované vady, kterou přesně pojmenujte.
- Dále uvedení Vašeho jména, adresy, telefonního spojení, případně dalších kontaktních informací.
Nejvýhodnější způsob
- V místě prodeje/koupě zboží
Předáním Vaší reklamace prodejci Vaše starost o další průběh vyřízení končí. Prodejce ve spolupráci s naším servisním střediskem vyřídí odvoz zboží, opravu a včasné vrácení zpět k prodejci. Dále Vás vyrozumí o vyzvednutí vyřízené reklamace.
- Odesláním Vaší reklamace na adresu servisního střediska
Adresa pro zaslání reklamace:
Vojkovice 58
362 73 Vojkovice
Zákaznické oddělení:
e-mail: odbyt@sharks-cz.cz
Výhodou tohoto způsobu je rychlejší vyřízení Vaší reklamace. Reklamace od Vás odchází přímo na servisní středisko ( nehrozí zdržení u prodejce ). Však zákazník si hradí odeslání reklamace na servisní středisko sám.
- Osobním dovozem zákazníka do místa servisního střediska
Dle Vaší telefonické domluvy s servisním technikem, je možné si domluvit termín opravy případně odbornou konzultaci a reklamaci osobně zavézt do místa servisního střediska.
Věříme, že služby společnosti Steen QOS s.r.o. Vám budou maximálně vyhovovat. Neváhejte nás kontaktovat při jakémkoliv problému, rádi napomůžeme k Vaší spokojenosti.
Váš team Steen QOS s.r.o.